Petra Chudobova

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Marketingová kampaň neziskové organizace

Anotace:
Tato absolventská práce se zabává vývojem marketingové kampaně vybrané neziskové organizace od roku 2012 do roku 2015. V teoretické části se dozvíme, co je neziskový sektor a jaký byl jeho vývoj. Dalším tématem v teoretické části je vysvětlení pojmů marketing, marketing v neziskových organizacích a marketingová komunikace, která je k úspěšné marketingové kampani potřebná. V praktické části je představena …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Soňa Cupalová
  • Oponent: Mgr. Kristina Jakubcová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

VOŠES A SPŠPT

vyšší odborný program:
Účetnictví a finance

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.