Nikol GŘEŠKOVÁ

Bakalářská práce

Komunikace značky Naše Bio

Communication of Brand Naše Bio
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na nakupování biopotravin a komunikaci privátní značky Naše Bio. Cílem práce je zjistit, jaká mají občané ČR k biopotravinám postoj, prozkoumat a zhodnotit aktuální situaci komunikačních aktivit této značky, zjistit, jak ji vnímají zákazníci prodejen Billa a na tomto základě navrhnout doporučení pro zlepšení této komunikace.
Abstract:
These bachelro thesis is focused on buying organic food and private label Our Bio. The aim of this thesis is find out the attitude of the citizens of the Czech republic to organic food, examine and evaluate the curretn situation of the brand communication activities,find out how it is perceived by customers of Billa stores and on this basis to propose recommendations to improve this communication.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GŘEŠKOVÁ, Nikol. Komunikace značky Naše Bio. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe