Event marketing v cestovním ruchu – Lenka Jirousková
Lenka Jirousková
Diplomová práce
Event marketing v cestovním ruchu
Event marketing in tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu v cestovním ruchu. Cílem práce je shrnout a kriticky zhodnotiti teoretická východiska vztahující se k dané problematice a na základě získaných poznatků sestavit vlastní teze a členění. V práci je uvedena kankrétní případová studie, která prezentuje zjištěné výsledky. Závěry vyplývající z výsledků a navržená ilustrační schémata mohou sloužit jako …víceAbstract:
This thesis deals with event marketing in tourism. The aim of this project is to summarize and to critically appraise the theoretical data related to the project questions and on the basis of the acquired informations to draw up my own tenets and classifications. Part of this project is case study, which presents the final results. Findings from the results and the proposed illustrative schemes can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
- Vedoucí: Halina Kotíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
On-line event marketing (případová studie krizového řízení)
Polina Sirotina -
Guest Service festivalu, případová studie Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava
Eva Sýkorová -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Interface jako environment: případová studie multimediálního eventu Y:Possible Futures
Anna Chrtková -
Základní parametry hudebního eventu - případová studie
Dagmar Šefčíková -
Akční cestovní ruch a jeho dopady na destinaci (případová studie)
Tereza Doffková -
Organizace mezinárodní sportovní akce v atletice - případová studie
Jakub Chytil -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová