Radka Zářecká, DiS.
Diplomová práce
Marketingový plán podniku
Marketing business plan
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem podniku MILKO, a.s. Práce je řešena s ohledem na marketingový plán podniku a jsou využity návrhy na zlepšení. Sleduje marketing firmy a jeho postavení ve firemním prostředí. Cílem je zhodnocení marketingového plánu a návrh jeho řešení. Na konkrétním rozboru jsou ukázány a zhodnoceny návrhy, kterými lze v podniku marketingovou situaci vylepšit.Marketing …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing plan the company MILKO, Inc. Thesis is solved with respect to the marketing plan of the company and are used suggestions for improvement. Monitors the marketing of the company and its position in the corporate environment. The objective is to evaluate the marketing plan and a proposal for its solution. On the specific analysis are presented and evaluated proposals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Commercialization plan
Mirek Houdek
Název
Vložil
Vloženo
Práva