Bc. Petra Janková

Diplomová práce

Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu

The Microregion Bohdanečsko - Marketing Strategy of Tourism Development
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na čtyři části. V první části (popisné) jsou rozpracovány teoretické poznatky týkající se cestovního ruchu a marketingu, regionálního marketingu a marketingové strategie, z kterých autorka vycházela v průběhu zpracování práce. Druhá část (analytická) obsahuje dvě analýzy: situační analýzu, která se zabývá základní charakteristikou mikroregionu a jeho členských obcí, současných …více
Abstract:
The thesis is divided into 4 parts. In the first part (descriptive) the author deals with teoretical findings concerning tourism and marketing in general as well as regional marketing and marketing strategy and uses them as a starting point in the course of her work. The second part (ananlytical) contains two analyses: a situational analysis concerned with the basic characteristics of the microregion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Janková, Petra. Regionální svazek obcí Bohdanečsko - marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru