Michaela Nosková

Bakalářská práce

Způsoby propagace Základní umělecké školy Jihlava a jejich vliv na získávání žáků

Methods of Promotion in Elementary Art School Jihlava and their Influence on the Acquisition of Pupils
Anotace:
Cílem bakalářské práce je srovnání posledních 5 let školy z hlediska počtu žáků, zaplněnosti oborů, účastí na soutěžích a formy propagace. V teoretické části práce je popsána marketingová komunikace, komunikační mix a jeho složky použité v práci, působení v příspěvkových organizacích, v umění a v základních uměleckých školách. V praktické části je ze sesbíraných sekundárních dat vytvořen přehled školy …více
Abstract:
The aim of bachelor thesis is comparison in last 5 years of the school in the view of number of pupils, fulfilling of disciplines, participation in competitions and methods of promotion. In theoretical part of work is written marketing communication, communication mix and its components which are used in the work. The practical part is made from collection of secondary data overview in last 5 years …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nosková, Michaela. Způsoby propagace Základní umělecké školy Jihlava a jejich vliv na získávání žáků. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace