Alexandra Trnková

Bakalářská práce

Marketingový plán pre spoločnosť FreshAura

Marketingový plán pre spoločnosť Fresh Aura
Anotace:
V teoretickej časti si vymedzíme základné pojmy o marketingu a marketingovej komunikácii, bude priblížená situačná analýza, podrobnejšie rozobraný marketingovom plán a jeho dôležitosť. V praktickej časti si predstavíme podnik, stratégie, marketingový mix, PEST analýzu, sektorový šesťuholník a SWOT analýzu, akčné programy, ciele, zdroje, rozpočet a systémové meranie kontroly.
Abstract:
In the theoretical part, we will define basic concepts of marketing and marketing communication, and we will provide an overview of situational analysis, a detailed examination of the marketing plan, and its importance. In the practical part, we will introduce a company, strategies, marketing mix, PEST analysis, sectoral hexagon, and SWOT analysis, action programs, objectives, resources, budget, and …více
Abstract:
V teoretickej časti si vymedzíme základné pojmy o marketingu a marketingovej komunikácii, bude priblížená situačná analýza, podrobnejšie rozobraný marketingovom plán a jeho dôležitosť. V praktickej časti si predstavíme podnik, stratégie, marketingový mix, PEST analýzu, sektorový šesťuholník a SWOT analýzu, akčné programy, ciele, zdroje, rozpočet a systémové meranie kontroly.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management