Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v ČR – Mgr. Marek ADAMÍK
Mgr. Marek ADAMÍK
Diplomová práce
Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v ČR
Communication and the effects of new religious movements in Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na komunikaci nových náboženských hnutí v České republice vycházející z východní nábožensko-filozofické tradice - hinduismu a buddhismu. Snaží se odpovědět na otázku, zda a do jaké míry se na jejich rostoucí popularitě podílí komunikace s okolním světem. Teoretická část vymezuje postavení nových náboženství v českých kulturních podmínkách a jejich vztah k marketingu …víceAbstract:
This master thesis focuses on the communication of new religious movements in the Czech republic based on eastern religious-philosophical traditions - hinduism and buddhism. It seeks to answer the question whether and to what extent is the growing popularity influenced by communication with the outside world. The theoretical part define the status of new religious movements in the Czech cultural conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Zveřejnit od: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10549
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMÍK, Marek. Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v ČR. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Vybraná nová náboženská hnutí a jejich mediální obraz v českých sdělovacích prostředcích
Tereza VLKOVÁ -
Pohled společnosti na sekty a nová náboženská hnutí v České republice po roce 1989
Jiří Dusík -
Pohled společnosti na sekty a nová náboženská hnutí v České republice po roce 1989
Jiří Dusík -
Změna mediálního obrazu nových náboženských hnutí v ČR: Případová studie Hnutí Hare Krišna
Petr Svoboda -
Nová náboženská hnutí
Petra JANÍKOVÁ -
Nová náboženská hnutí s asijskými kořeny v Libereckém kraji a jejich postoj k registraci státem
Tereza Havelková -
Nová náboženská hnutí: Od sebezdokonalování k sebedestrukci
Renáta Schreierová