Elektronická optimalizace jízdy kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly – Ing. Václav Lenoch
Ing. Václav Lenoch
Disertační práce
Elektronická optimalizace jízdy kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly
Optimization of Electronic Rail Vehicle with Independent Rotating Wheels
Anotace:
Disertační práce popisuje problematiku řízení a chování kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly zejména se zaměřením na chodové vlastnosti tramvaje 15T. Jsou zde popsané rozdíly mezi chováním dvojkolí a nezávislé otáčivými koly a metody optimalizace jízdy vozidla s nezávisle otáčivými koly. Dále je popsán postup výzkumu, vývoje, implementace a ověřování metody optimalizace pomocí experimentálního …víceAbstract:
The dissertation describes the problem of conducting and behavior of the rail vehicles with independently rotary wheels with a focus on the course properties trams 15T. There are described differences between the behavior wheel sets and freely rotary wheels and methods of drive optimization of vehicles with independently rotary wheels. The following describes it is about procedure for verifying optimization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 3. 2015
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lenoch, Václav. Elektronická optimalizace jízdy kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly. Pardubice, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraDoktorský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Dopravní prostředky a infrastruktura: Elektrotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Experimentální studium mazání okolku kolejových vozidel
Josef Frýza -
NÁVRH EXPERIMENTÁLNÍHO KOLEJOVÉHO VOZIDLA PRO VÝUKOVÉ ÚČELY
Petr Novák -
Implementace dotykového displeje do řídících systémů experimentálního kolejového vozidla
Petr Žižlavský -
Experimentální zjišťování a výpočtové modelování dynamických charakteristik nárazníků železničních vozidel
Pavel Jaroš -
Experimentální studium mazání okolku kolejových vozidel
Josef Frýza -
Oprava povrchové úpravy okenních rámů kolejových vozidel
Adam Krňávek -
Návrh a hodnocení kolejových vozidel s hybridními pohony
Tomáš Lelek -
Řízení údržby kolejových vozidel pro optimalizaci spolehlivosti
Martin Elstner