Ing. Václav Lenoch

Disertační práce

Elektronická optimalizace jízdy kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly

Optimization of Electronic Rail Vehicle with Independent Rotating Wheels
Anotace:
Disertační práce popisuje problematiku řízení a chování kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly zejména se zaměřením na chodové vlastnosti tramvaje 15T. Jsou zde popsané rozdíly mezi chováním dvojkolí a nezávislé otáčivými koly a metody optimalizace jízdy vozidla s nezávisle otáčivými koly. Dále je popsán postup výzkumu, vývoje, implementace a ověřování metody optimalizace pomocí experimentálního …více
Abstract:
The dissertation describes the problem of conducting and behavior of the rail vehicles with independently rotary wheels with a focus on the course properties trams 15T. There are described differences between the behavior wheel sets and freely rotary wheels and methods of drive optimization of vehicles with independently rotary wheels. The following describes it is about procedure for verifying optimization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 3. 2015

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lenoch, Václav. Elektronická optimalizace jízdy kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly. Pardubice, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera