Etické aspekty manažmentu počas pandémie Covid-19 – Ľubica Hupková
Ľubica Hupková
Bakalářská práce
Etické aspekty manažmentu počas pandémie Covid-19
Etické aspekty řízení během pandemie Covid-19
Anotace:
Práce pojednává o postavení etického řízení společnosti v turbulentních obdobích ohrožení společnosti v důsledku dopadů pandemie COVID-19. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení teoretických přístupů k řízení podniku v období pandemie ve vztahu k vymezení manažerské etiky a jejího kodexu. Analytická část práce představuje strategii pro formování manažerské etiky v podmínkách Slovenské republiky …víceAbstract:
The work discusses the position of the ethical management of the company during the turbulent times of threat to society due to the impact of the COVID-19 pandemic. The theoretical part of the work focuses on the definition of theoretical approaches to business management in the pandemic period in connection with the definition of managerial ethics and its code. The analytical part of the work presents …víceAbstract:
Práca pojednáva o postavení etického manažmentu podniku počas turbulentných časov ohrozenia spoločnosti v dôsledku pôsobenia pandémie COVID-19. Teoretická časť práce sa zameriava na vymedzenie teoretických prístupov riadenia podniku v pandemickom období v súvislosti s definovaním manažérskej etiky a jej kódexu. Analytická časť práce predstavuje stratégiu formovania manažérskej etiky v podmienkach Slovenskej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. PhDr. Marián Děd, LL.M Ph.D. MBA
- Oponent: František Kašický, Ph.D. MBA LL.M
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Etické chování podniku na trhu a uplatňování manažerské etiky v podnikatelské praxi a strategii
Veronika KRÁLOVÁ -
Marketingová strategie firmy KOVOKON Popovice, s. r. o.
Klára Vlachynská -
Transition in tourism to nations with higher share in national output: a comparative evaluation among nations in the post pandemic period
Imane Tahir