Specifičnost výuky v předmětu Český jazyk a literatura v podmínkách malotřídních škol – Kristina HOLÁŇOVÁ
Kristina HOLÁŇOVÁ
Diplomová práce
Specifičnost výuky v předmětu Český jazyk a literatura v podmínkách malotřídních škol
Specifics of teaching mother tongue in schools with a small number of classes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky výuky vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura na malotřídních školách v České republice. Teoretická část je orientována na typické znaky malotřídních škol, jejich podoby v historii i současnosti a také na edukační procesy, které jsou na malotřídních školách realizovány. Cílem empirické části je pak srovnání výchovně-vzdělávacího procesu na malotřídní i plně organizované …víceAbstract:
The Diploma thesis engages in specifics of teaching educational field Czech Language and Literature in schools with a small number of classes in the Czech Republic. The theoretical part is oriented on typical features of schools with a small number of classes, their similarities in history and present, and also on educational process, which are implement on school with a small number of classes. Aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÁŇOVÁ, Kristina. Specifičnost výuky v předmětu Český jazyk a literatura v podmínkách malotřídních škol. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti distančního vzdělávání v prvostupňové edukaci se zaměřením na vzdělávací obor Český jazyk a literatura
Blanka FRENDLOVÁ -
Možnosti distančního vzdělávání v prvostupňové edukaci se zaměřením na vzdělávací obor Český jazyk a literatura
Doris SZYMECZKOVÁ -
Realizace projektu v podmínkách malotřídní školy (se zaměřením na vzdělávací obor Český jazyk a vybraná průřezová témata)
Anna PŘIDÁLKOVÁ -
Etická výchova jako doplňující vzdělávací obor v kurikulárních dokumentech pro základní školu
Ondřej FLEGER -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Čas v jazyce a jazyk v čase. Srovnání gramatického pojetí času a vývoje vybraných jednotek české a polské temporální terminologie
Kateřina Petrošová -
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin