Bc. Michal Ročeň

Diplomová práce

Budování značky

Brand Building
Anotace:
V diplomové práci na téma Budování značky se řeší stávající situace na trhu, kdy společnost hledá nové možnosti k růstu a současně chce udržet svou stávající pozici. Práce se zabývá průzkumem trhu a identifikací konkurence za využití primárního a sekundárního výzkumu, který byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a osobního dotazování v místech prodeje, zaměstnanců z marketingového oddělení …více
Abstract:
The thesis "Brand Building" addresses an existing situation in the market, where companies look for new growth opportunities and at the same time want to maintain their current positioning. The thesis draws on market research and competitor identification using primary and secondary research, which were carried out using a questionnaire and personal interviews at points of sale and with marketing department …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON