Aktivity na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku – Kristýna Mozgvová
Kristýna Mozgvová
Bakalářská práce
Aktivity na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku
Vocabulary development activities for preschool children
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem bakalářské práce je zpracovat sadu aktivit na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku, tuto sadu následně realizovat, ověřit a evaluovat. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů pojící se s touto oblastí, dále tato část pojednává také o ontogenetickém vývoji řeči, jazykových …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-application character and is dividend into theoretical and practical part. The aim of the thesis is to create a set of activities for the development of vocabulary in preschool children, then implement, verify and evaluace this set. The theoretical part defines the basic concepts associated with this area, this part also discusses the ontogenetic development of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mozgvová, Kristýna. Aktivity na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Lexikálně-sémantická rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Hana ŠUSTKOVÁ -
Ruská a česká slovní zásoba v oblasti přirozené komunikace s koňmi
Eva Rošková -
Význam a přínos dramatizace vyslechnutého textu pro rozvoj komunikace a slovní zásoby u dítěte předškolního věku
Lenka VOSTŘELOVÁ -
Specifika komunikace hráčů League of Legends: Wild Rift
Vítek VONDRA -
Hodnocení očekávaných výstupů vzdělávací podoblasti „Jazyk a řeč“ u předškolních dětí v logopedické třídě
Lucie Smolinská