Marketingová komunikace - product placement v prostředí českého YouTube – Natálie Foltýnová
Natálie Foltýnová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace - product placement v prostředí českého YouTube
Marketing communication - product placement in the Czech YouTube environment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nástroje marketingové komunikace product placementem. Hlavním cílem práce je zhodnocení účinnosti product placementu v prostředí české YouTube scény. K dílčím cílům patří charakteristika prostředí českého YouTube jako možná půda marketingové komunikace pro firmy. Dalším dílčím cílem je poznání procesu spolupráce mezi firmami a youtubery.K zodpovězení těchto …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing communication tool product placement. The main goal of this work is to evaluate the product placement efficiency in the environment of the Czech YouTube platform. The sub-targets include mapping the Czech YouTube environment as a possible platform of marketing communication for businesses. Another sub-goal is to understand the co-operation process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOLTÝNOVÁ, Natálie. \textit{Marketingová komunikace - product placement v prostředí českého YouTube}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/xk3k37/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Yuliya Laas -
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Jitka Strejčková -
Aspekty integrace product placementu a analýza jeho užití ve filmu Muži v naději
Zuzana Drápelová -
Televizní product placement v ČR
Tomáš RABENSEIFNER -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Yuliya Laas -
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Jitka Strejčková -
Aspekty integrace product placementu a analýza jeho užití ve filmu Muži v naději
Zuzana Drápelová -
Televizní product placement v ČR
Tomáš RABENSEIFNER
Název
Vložil
Vloženo
Práva