Marketingové komunikace Nadace Naše dítě – Bc. Alena STEHLÍKOVÁ
Bc. Alena STEHLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace Nadace Naše dítě
Marketing communications of Foundation Our child
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací nestátní neziskové organizace Nadace Naše dítě. K dosažení cíle je důležité seznámit se s Nadací Naše dítě, jejím programovým zaměřením, historickým vývojem a aktivitami nadace na pomoc handicapovaným, týraným a zneužívaným dětem a v neposlední řadě se zaměřit na současnou komunikaci Nadace Naše dítě.Analýzou vybraných komunikačních aktivit …víceAbstract:
The object of the thesis is the analysis of marketing communications of the private and non {--} profit organization called Nadace Naše Dítě (Our Child Foundation). It is important to get familiarized with this foundation and itś program, historical development and activities including giving help to people with a handicap, tyrannized and misused children, and to focus on the actual communication of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor:
4875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEHLÍKOVÁ, Alena. Marketingové komunikace Nadace Naše dítě. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Dělení nestátní neziskové organizace na dvě nezávislé entity - případová studie
Adéla Předešlá -
Finanční analýza vybrané nestátní neziskové organizace
Gabriela Knollová -
Návrh plánu na založení nestátní neziskové organizace
Kristýna Pokorná -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Specifika financování nestátní neziskové organizace
Simona Dimitriadisová