Bc. Alena STEHLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové komunikace Nadace Naše dítě

Marketing communications of Foundation Our child
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací nestátní neziskové organizace Nadace Naše dítě. K dosažení cíle je důležité seznámit se s Nadací Naše dítě, jejím programovým zaměřením, historickým vývojem a aktivitami nadace na pomoc handicapovaným, týraným a zneužívaným dětem a v neposlední řadě se zaměřit na současnou komunikaci Nadace Naše dítě.Analýzou vybraných komunikačních aktivit …více
Abstract:
The object of the thesis is the analysis of marketing communications of the private and non {--} profit organization called Nadace Naše Dítě (Our Child Foundation). It is important to get familiarized with this foundation and itś program, historical development and activities including giving help to people with a handicap, tyrannized and misused children, and to focus on the actual communication of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor: 4875

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STEHLÍKOVÁ, Alena. Marketingové komunikace Nadace Naše dítě. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2017

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.