Individuální vzdělávací plány u žáků se specifickými poruchami učení a chování – Jitka Kučerová
Jitka Kučerová
Bakalářská práce
Individuální vzdělávací plány u žáků se specifickými poruchami učení a chování
Individual education plans for students with specific learning and behavioral disorders
Anotace:
Práce se zaměřuje na individuální vzdělávací plány u žáků se specifickými poruchami učení a chování na střední škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuji specifické poruchy učení a chování, popisuji jejich etiologii a symptomy, možnosti reedukace. Podrobněji charakterizuji individuální vzdělávací plán a konkrétní možnosti jeho tvorby a následné …víceAbstract:
My thesis is focused on individual education plans for students with specific learning difficulties and behaviour at secondary school. Is divided into theoretical and practical part.In theoretical part I am describing specific learning difficulties and behaviour, its etiology and symptoms, possibilities of reeducation. I am describing in details individual education plans and factual possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Jitka. \textit{Individuální vzdělávací plány u~žáků se specifickými poruchami učení a~chování}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/xkg950/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran