BRZIAKOVÁ, Zuzana. \textit{Vplyv národnej kultúry na vnímanie reklamy a marketingu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/xkgsek/.
BRZIAKOVÁ, Zuzana. <i>Vplyv národnej kultúry na vnímanie reklamy a marketingu</i>. Online. Bakalářská práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/xkgsek/.
BRZIAKOVÁ, Zuzana. Vplyv národnej kultúry na vnímanie reklamy a marketingu. Online. Bakalářská práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/xkgsek/.
@misc{Brziakova2012thesis,
AUTHOR = "Brziaková, Zuzana",
TITLE = "Vplyv národnej kultúry na vnímanie reklamy a marketingu [online]",
YEAR = "2012 [cit. 2024-10-08]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoké učení technické v BrněBrno",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/xkgsek/",
}
@misc{Brziakova2012thesis,
AUTHOR = {Brziaková, Zuzana},
TITLE = {Vplyv národnej kultúry na vnímanie reklamy a marketingu},
YEAR = {2012},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Vysoké učení technické v Brně},
LOCATION = {Brno},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/xkgsek/},
URL_DATE = {2024-10-08},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Brziaková
| jméno = Zuzana
| instituce = Vysoké učení technické v Brně
| titul = Vplyv národnej kultúry na vnímanie reklamy a marketingu
| url = https://theses.cz/id/xkgsek/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí =
| rok = 2012
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-08
| poznámka =
| jazyk =
}}