Public Relations ve firmě a jeho použití na internetu – Jan Chromec
Jan Chromec
Bakalářská práce
Public Relations ve firmě a jeho použití na internetu
Public Relations in company and its usage at internet
Anotace:
Cílem práce této bakalářské práce na téma Public Relations ve firmě a na internetu je definovat platnost teoretických tvrzení i pro použití na síti a analyzovat a zdůraznit význam internetu ve firemní komunikaci a v PR. Tato práce se zabývá kompletní problematikou Public relations, zaměřenou hlavně na použití na internetu, jakožto na nerozšířenějším médiu moderní doby. Práce je rozdělena do několika …víceAbstract:
Goal of this bachelor thesis regarding topic Public Relations in company and its usage at internet is to define validity of theoretical statements also for usage at the web and to analyse and magnify a role of internet in company communication and in PR. This thesis deals with complete issue of Public Relations, focused on his usage at internet, as a most common medium of today. Thesis has a several …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Zveřejnit od: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chromec, Jan. Public Relations ve firmě a jeho použití na internetu. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Využití public relations ve firemní komunikaci
Kateřina Hypšová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Webová prezentace jako součást public relations mateřské školy
Lucie HOCHMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva