Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů – Ing. Jiří GRAČKA
Ing. Jiří GRAČKA
Bakalářská práce
Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů
Mark - Brand Name, Logo and Trade Mark
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o obchodní značce, jako o jedné z nejcennějších věcí, které může společnost vlastnit. Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat ji jako určitou metodiku, jak postupovat při samotné tvorbě značky, specifikovat její vlastnosti i hodnoty, včetně registrace na ochrannou známku.Abstract:
This thesis discusses the trademark as one of the most valuable attributes owned by a company.The aim of this thesis was to compile methodical hints how to act upon creation of a trademark, specification of its´features and values including trademark certification.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRAČKA, Jiří. \textit{Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/xla46o/.
Jak správně citovat práci
GRAČKA, Jiří. Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Design-redesign
Jan Havelka