Zdeněk Cagaš

Bakalářská práce

Marketingové komunikace fotbalového klubu

Marketing Communications of a Football Club
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce krátce představuje historii fotbalu a obsahuje rešerši odborné literatury, zabývající se marketingovými komunikacemi sportovního klubu a jejími specifiky. Dále vymezuje metody analýzy a seznamuje s metodikou práce a jejími výzkumnými otázkami. V praktické části je představen zkoumaný klub SK Sigma Olomouc, dále je provedena analýza komunikace tohoto klubu s fanoušky …více
Abstract:
Theoretical part of bachelors thesis shortly introduces history of football and contains research of specialized literature, focused on marketinh communications of football club and its specifics. Furthermore it defines methods of analysis and familiarizes with methodics of the thesis and its research questions. In practical part, football club SK Sigma Olomouc is introduced, furthermore it contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cagaš, Zdeněk. Marketingové komunikace fotbalového klubu. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace