Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice – Bc. Romana Kšírová
Bc. Romana Kšírová
Diplomová práce
Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Consumer Preferences within the Business Concept of Fair Trade in the Czech Republic
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit postoje a spotřebitelské preference populace ve věku 18 - 35 let v rámci obchodního konceptu fair trade a doporučení pro vybranou skupinu podnikatelských subjektů a její obchodní aktivity ve sledované oblasti. V teoretické části práce je na základě analýzy a syntézy sekundárních zdrojů dat, jejich citací a komparací stanovisek různých autorů charakterizováno co znamená obchodní …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate consumer attitudes and preferences of the population aged from 18 to 35 years in connection with the Fair Trade concept and formulate recommendations for a selected group of entrepreneurial entities and their business activities in the monitored area. The theoretical part of the work, which is based on analysis and synthesis of secondary data sources, quotes and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŠÍROVÁ, Romana. \textit{Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xlvtyh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Julie WOČADLOVÁ -
Právní aspekty certifikace přírodní kosmetiky a bio kosmetiky v EU a v ČR
Barbora Heczková -
Fair trade v kontextu společenských a environmentálních dopadů
Karolína Mikulová -
Fair trade káva: Průzkum povědomí a obliby konceptu fair trade kávy mezi studenty VŠ
Markéta SEDLÁČKOVÁ -
Does Fair Trade in Sri Lanka Need Cooperatives? Do Cooperatives in Sri Lanka Need Fair Trade?
Kristýna Havlová -
Případová studie distributora Fair Trade kávy v ČR
Klára Bílková -
Povědomí o fair trade ve Fairtradovém městě
Kateřina JARKOVSKÁ -
Fair trade se zaměřením na kávu
Michaela Švarcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva