Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti – Bc. Kateřina BUZKOVÁ
Bc. Kateřina BUZKOVÁ
Diplomová práce
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
The typology of a market segmen age 50 and over and its specialities
Anotace:
Diplomová práce s názvem ?Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti? se zabývá aktuálním tématem spotřebitelů starších padesáti let. Sleduje, jak se tento heterogenní segment vnitřně člení a jakými charakteristikami se jednotlivé skupiny vyznačují. Cílem práce je zjistit, jak se zástupci segmentu 50+ staví ke kvalitě, ceně a jejich poměru, jaké zboží nejčastěji nakupují, jak …víceAbstract:
This dissertation called ?The typology of a market segment age 50 and over and its specialities? deals with the actual subject of consumers over 50 years. It studies how does this heterogeneous segment divide inside of it and what characteristic are typical for those particular parts. The objective of this dissertation is to find out how these consumers consider the quality and price, what they buy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
18370
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUZKOVÁ, Kateřina. Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Kristýna Tučková -
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Karyna Korsak -
Návrh marketingové komunikace cílené na vysokoškoláky
Dominika Hrubá -
Modifikace marketingové komunikace cílené na slovenské a české spotřebitele
Lukáš Foltán -
Návrh marketingové komunikace obce
Aneta Liberdová -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Semen Davydov