Edukační program pro žáky 1. stupně ZŠ v národní kulturní památce Klášter Plasy – Andrea LÖFFELMANNOVÁ
Andrea LÖFFELMANNOVÁ
Diplomová práce
Edukační program pro žáky 1. stupně ZŠ v národní kulturní památce Klášter Plasy
Educational program for children at primary school in the national cultural monument monastery Plasy
Anotace:
Předložená práce podává v teoretické části základní přehled o historii kláštera v Plasích, se kterou úzce souvisí i samotný vývoj města Plasy. Praktická část diplomové práce je snahou o vytvoření edukačního programu, jenž by žákům památku a život mnichů přiblížil, zpřístupnil a oni tak díky tomu mohli pokračovat v odkazu, který nám zde klášter zanechal. Je zde obsažen popis edukačního programu pro …víceAbstract:
In meiner Diplomarbeit beschäftige ich mich mit der Geschichte des Zisterziensterkloster Plasy, vor allem interessiere ich mich für das Leben der Mönche im Kloster. Das Ziel der Diplomarbeit ist, ein pädagogisches Programm für die Schüler im Konvent zu erstellen, damit die Kinder wissen, was das Kloster ist, wer im Kloster lebte, was die Haupttätigkeit der Mönche war u.s.w. Ich möchte, dass die Schüler …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Mušková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LÖFFELMANNOVÁ, Andrea. Edukační program pro žáky 1. stupně ZŠ v národní kulturní památce Klášter Plasy. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.