Projekt využití on-line marketingu ve vybrané společnosti – Veronika Holíková
Veronika Holíková
Diplomová práce
Projekt využití on-line marketingu ve vybrané společnosti
The Project of Use On-line Marketing in the Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt využití on-line komunikace pro internetový obchod dobes.eu. Teoretická část je zaměřena na problematiku internetového marketingu s důrazem na on-line komunikaci a nákupní chování na internetu. V praktické části je analyzován současný stav internetového obchodu a využití nástrojů on-line marketingu. Následně je na základě provedených analýz navržen projekt využití …víceAbstract:
The aim of thesis is to create a project which deals with on-line communication for e-shop dobes.eu. The theoretical part is focused on the promlematic of on-line marketing with an emphasis on on-line shopping behavior. The practical part is consist of analysis of current e-shop status and usage of e-marketing tools. Based on previous analyses there is futher suggeted project. The project purpose is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holíková, Veronika. Projekt využití on-line marketingu ve vybrané společnosti. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová