Budování obchodní značky Oxygen na českém trhu – Mgr. Eva KUTÁLKOVÁ
Mgr. Eva KUTÁLKOVÁ
Diplomová práce
Budování obchodní značky Oxygen na českém trhu
Brandbuilding of the Oxygen on the czech market
Anotace:
Budování značky spotřební elektroniky na českém trhu probíhá ve vysoce konkurenčním prostředí. Během řízení budování značky Oxygen a určení dlouhodobé strategie využívá marketingové oddělení firmy HP TRONIC renomovanou výzkumnou agenturu, její zkušenosti a doporučení. Díky těmto je pak možné sestavení marketingového plánu pro aktuální rok.Abstract:
Brandbuilding of electric equipment in the czech market runs in a high competitive ambient. During operating of brandbuilding the Oxygen and for long-term strategy determination trades marketing department of HP TRONIC company prestigious researchy agency, its experiences and references.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
2771
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUTÁLKOVÁ, Eva. Budování obchodní značky Oxygen na českém trhu. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Internetová generace jako cílová skupina značky
Andrea Bradáčová -
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
Jana Sheikh -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Vliv umístění stavby v historické zóně města na její tržní hodnotu
Petr Machatý -
Vliv okolních aspektů na tržní hodnotu nemovitosti
Tereza Bozděchová -
Návrh layoutu výrobní haly k tržní úpravě a zpracování zeleniny
Pavel Švarc