Mgr. Eva KUTÁLKOVÁ

Diplomová práce

Budování obchodní značky Oxygen na českém trhu

Brandbuilding of the Oxygen on the czech market
Anotace:
Budování značky spotřební elektroniky na českém trhu probíhá ve vysoce konkurenčním prostředí. Během řízení budování značky Oxygen a určení dlouhodobé strategie využívá marketingové oddělení firmy HP TRONIC renomovanou výzkumnou agenturu, její zkušenosti a doporučení. Díky těmto je pak možné sestavení marketingového plánu pro aktuální rok.
Abstract:
Brandbuilding of electric equipment in the czech market runs in a high competitive ambient. During operating of brandbuilding the Oxygen and for long-term strategy determination trades marketing department of HP TRONIC company prestigious researchy agency, its experiences and references.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 2771

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUTÁLKOVÁ, Eva. Budování obchodní značky Oxygen na českém trhu. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace