Kristína Hájovská
Bakalářská práce
Influencer marketing
Influencer marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda je influencer vhodným kandidátem na propagaci produktů na sociálních sítích. Podle zadaných výzkumných otázek se jako hlavní nástroj používá dotazník, který se následně analyzuje. Dále je představený přesný model pro firmy, který jim pomůže vybrat si toho správného influencera na spolupráci. To se potom sleduje přes různé nejznámější nástroje kampaní firem a spolupráce …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to determine whether an influencer is a suitable candidate for the promotion of products on social media. According to the assigned research questions, a questionnaire is used as the main tool that is then analysed. Furthermore, a precise model for companies to help them choose the right influencer for cooperation is presented. This is then monitored through various …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je zistiť, či je influencer vhodným kandidátom na propagáciu produktov na sociálnych sieťach. Podľa zadaných výskumných otázok sa ako hlavný nástroj používa dotazník, ktorý sa následne analyzuje. Ďalej je predstavený presný model pre firmy, ktorý im pomôže vybrať si toho správneho influencera na spoluprácu. To sa potom sleduje cez rôzne najznámejšie nástroje kampaní firiem …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová -
Influencer Marketing na Instagramu
Veronika Fišnerová