Rules and Techniques of Managerial Assertiveness – Michaela PEŠKOVÁ
Michaela PEŠKOVÁ
Bakalářská práce
Rules and Techniques of Managerial Assertiveness
Rules and Techniques of Managerial Assertiveness
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to prove the significance of assertive behaviour and communication of a manager. In theoretical part of the thesis the term assertiveness is defined, assertive communication is contrasted with other styles of communication and not least the best known assertiveness techniques are characterized and analysed. The practical part presents results of a research which …víceAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je prokázat důležitost asertivního chování a komunikace manažera. V teoretické části je definován termín asertivita, asertivní komunikace je srovnána s ostatními druhy komunikace a v neposlední řadě je uvedena charakteristika a rozbor nejznámějších asertivních technik. Praktická část představuje výsledky výzkumu, který je realizován pomocí dotazníků sestavených na …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
19569
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŠKOVÁ, Michaela. Rules and Techniques of Managerial Assertiveness. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace v obtížných situacích
Hana Brůžová -
Optimalizace vybraných verbálních a neverbálních faktorů manažerské komunikace ve vybrané obchodní organizaci
Iveta Jandová -
Komunikace manažera ve vybraném multikulturním podniku
Anastasiia Vakula -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Barbora Schönbeková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
HODNOCENÍ CHOVANI ZAKU S PORUCHAMI CHOVANI
Jitka Hamerská -
Závislostní chování u dospívajících s poruchami chování
Lucie Trollerová