Ing. Vlasta Diblíková

Diplomová práce

Personální činnosti v call centru

Human resource activities in the call centre
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou personálních činností v call centru. Jednotlivé činnosti jsou popsány jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Cílem práce je provést analýzu stávajících personálních činností v call centru a pomocí metody dotazování, techniky dotazníků, zjistit současný stav a dle zhodnocených výsledků doporučit opatření, která povedou ke snížené fluktuace operátorů …více
Abstract:
This thesis is focusing on the human resource problems within the call centre. Individual processes are described from theoretical as well as practical view-point. The aim of this thesis is to carry out an analysis of current human resource activities and processes in the call centre. Through methods of questionnaires and questionnaire techniques establish their current situation. Based on the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Diblíková, Vlasta. Personální činnosti v call centru. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera