Vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením – Michaela KUBICOVÁ
Michaela KUBICOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením
Education of pupils with severe mental retardion
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Část první je rozdělena na dvě kapitoly. V těchto kapitolách se zabývám teoretickými východisky mentálního postižení a možnostmi edukace osob s mentálním postižením. V části druhé jsem zpracovala výzkumný projekt. Při realizaci výzkumného projektu jsem postupovala metodou kvalitativního výzkumu. Z daných metod jsem zvolila analýzu dostupné dokumentace, pozorování …víceAbstract:
This Bachelor thesis is divided into two parts. The first part is divided into two chapters. In the first two chapters, I am dealing with the theoretical basis of mental disabilities and the possibility of education for pupils with mental disabilities. In the second part of the thesis, I worked out a research project. During the realization of the research project, I used the qualitative approach as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBICOVÁ, Michaela. Vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ