Marketingová doporučení provozovatelům office parků k oslovení segmentu SME – Bc. Adam Svoboda
Bc. Adam Svoboda
Diplomová práce
Marketingová doporučení provozovatelům office parků k oslovení segmentu SME
Marketing recommendations to office park owners for approaching the SME segment
Anotace:
Práce se zabývá marketingovými možnostmi pronajímatelů kancelářských komplexů směřovanými zejména k oslovení segmentu SME. Kancelářské prostory jsou nedílnou součásti našich životů i velké části ekonomické reality. Práce se zabývá charakteristickými vlastnostmi odvětví pronájmu kancelářských prostor a typologií segmentu SME jako potenciálního cílového trhu. Marketing B2B trhů a marketing služeb jsou …víceAbstract:
The thesis deals with marketing possibilities of an office building owner in order to address customer segment of SME companies. Offices are part of our everyday life and also big part of economic reality. The thesis clarifies characteristics of marketing activities in this specific environment and also explores SME segment as a potential target market. The main theoretical frameworks are B2B marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
- Oponent: Martin Souček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
Laman Ahmadova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Modelování a analýza úvěrového procesu pro SME segment v bance
Michal Mazáč -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Vybrané úvěrové produkty pro segment SME v procesu automatického schvalování
Tomáš Mácha -
Řízení úvěrových rizik segmentu SME
Michal Ježek
Název
Vložil
Vloženo
Práva