Simona Pijanová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Sociální sítě v online marketingu

Anotace:
Absolventská práce je zaměřena na online marketing. Konkrétně na reklamu, která se vyskytuje na sociálních sítích. Teoretická část nejdříve stručně popisuje, jak vznikal marketing a jaké jsou jeho hlavní znaky. Dále se práce zaměřuje především na online marketing. V práci jsou jednotlivě představeny sociální sítě, které jsou aktuálně nejpoužívanější. Ke konci teoretické části je uveden influencer marketing …více
Abstract:
The graduate thesis is focused on online marketing, specifically on advertising, which occurs in social networks. The theoretical part briefly describes how marketing originated, what are main features. There is also introduced online marketing. In the next part, this work focuses on social networks, which are actually most used and this networks is indidually presented. On the end of the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce není dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost