Mgr. David RICHTER

Diplomová práce

Image klubu Fléda

The image of club Fléda
Anotace:
Image organizace je mnohými českými firmami stále odsouvána na {\clqq}vedlejší kolej``. Není považována za něco, co je možné cíleně vybudovat, ale spíše jako mínění, které vzniká v očích veřejnosti bez možnosti ho nějakým způsobem řídit. Přitom v rámci marketingových komunikací se o tomto pojmu hovoří stále častěji. Pozitivní image je jedna z nejcennějších výhod naší organizace. Čím se odlišujeme od …více
Abstract:
The image of organization is still put on the side track by many Czech firms. It is not considered to be something what is possible to build deliberately, but more likely an opinion, that rises in the eyes of public without any possibility to manage it somehow. Nevertheless in the terms of marketing communications is this concept spoken more and more often. Positive image is one of the biggest assets …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Zveřejnit od: 19. 4. 2009
Identifikátor: 4914

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RICHTER, David. Image klubu Fléda. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.