Využití zoorehabilitace se psem v logopedii – Polina Zavolzhina
Polina Zavolzhina
Bakalářská práce
Využití zoorehabilitace se psem v logopedii
Using pet therapy with a dog in speech therapy
Anotace:
Využití psů jako zoorehabilitačních jednotek je v dnešní době ve speciální pedagogice běžnou praxí. Cílem bakalářské práce je objasnění vlivu psa na výsledky logopedické terapie pro děti s poruchami řeči, na jejich emocionální, fyzický a fyziologický stav, dále zjištění podmínek a postupu zavedení psa do průběžné logopedické terapie včetně analýzy etické stránky využití psa z pohledu jeho welfare. …víceAbstract:
It is common to use dogs as aids in special education. The aim this bachelor’s thesis was to clarify the influence of the dog on the outcome of speech therapy for children with speech impediments and the influence of the dog on their emotional, physical and physiological state. Furthermore, conditions and the protocol of bringing the dog into speech therapy, including the analysis of the dog use from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAVOLZHINA, Polina. \textit{Využití zoorehabilitace se psem v logopedii}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/xpte40/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůBakalářský studijní program / obor:
Zootechnika / Zoorehabilitace a asistenční aktivity se zvířaty
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Pozitivní myšlení a jeho vliv na stres u studentů vysokých škol oboru speciální pedagogika
Pavlína DROBNÁ -
Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika
Jitka STRNADOVÁ -
Speciální pedagogika v meziválečném období. K obrazu speciální pedagogiky v časopise Úchylná mládež v období 1925-1938
Michaela Valová -
Pracovní zařazení a uplatnění absolventů oboru Speciální pedagogika na PdF MU na trhu práce
Lucie Chválová -
Speciální pedagogika v Peruánské republice
Petra Hostýnková -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Využití canisterapie v rámci logopedické intervence
Veronika Plechatá
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses xpte40 xpte40/2
21. 4. 2018