Barbora VÁGNEROVÁ

Bakalářská práce

Vedení databáze zákazníků v malé firmě

Maintaining a database of customers in a small firm
Anotace:
Práce se zabývala vedením databáze zákazníků v malé firmě jako marketingového nástroje se záměrem zjištění vlivu na podnikání. Rešerše literatury shrnovala poznatky o aktuálním využití database marketingu a jeho přínosech pro firmy. Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení databáze zákazníků v malé firmě jako marketingového nástroje za účelem zlepšení vztahů se zákazníkem a úspěšnosti podnikání. Zkoumání …více
Abstract:
This bachelor thesis dealt with the topic of maintaining a database of customers in a small company as a form of a marketing tool with the intention of analyzing the effect on the business. The theoretic part included the knowledge of the current usage of database marketing and its benefits for companies. The aim of the work was to improve customer relationships and the business success. The research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÁGNEROVÁ, Barbora. Vedení databáze zákazníků v malé firmě. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická