Vedení databáze zákazníků v malé firmě – Barbora VÁGNEROVÁ
Barbora VÁGNEROVÁ
Bakalářská práce
Vedení databáze zákazníků v malé firmě
Maintaining a database of customers in a small firm
Anotace:
Práce se zabývala vedením databáze zákazníků v malé firmě jako marketingového nástroje se záměrem zjištění vlivu na podnikání. Rešerše literatury shrnovala poznatky o aktuálním využití database marketingu a jeho přínosech pro firmy. Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení databáze zákazníků v malé firmě jako marketingového nástroje za účelem zlepšení vztahů se zákazníkem a úspěšnosti podnikání. Zkoumání …víceAbstract:
This bachelor thesis dealt with the topic of maintaining a database of customers in a small company as a form of a marketing tool with the intention of analyzing the effect on the business. The theoretic part included the knowledge of the current usage of database marketing and its benefits for companies. The aim of the work was to improve customer relationships and the business success. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁGNEROVÁ, Barbora. Vedení databáze zákazníků v malé firmě. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Relationship Marketing in Education
Emiliya Mamedova -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
CSR jako nástroj ovlivňující spokojenost a loajalitu zákazníků
Lucie Krátká