Obchodní vybavenost a nákupní chování obyvatel Chlumčan – Kateřina DYRCZYKOVÁ
Kateřina DYRCZYKOVÁ
Bakalářská práce
Obchodní vybavenost a nákupní chování obyvatel Chlumčan
Retail facilities and consumer behaviour in the village of Chlumčany
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na zmapování nákupních podmínek obyvatel Chlumčan, obce na jižním Plzeňsku, a výzkum jejich nákupního chování zejména v oblasti potravinářského zboží. Nejprve je však čtenář seznámen se základními pojmy v oblasti nákupního chování zákazníka, včetně popisu nejdůležitějších trendů v chování českého zákazníka, a v oblasti obchodu jakožto místa pro nákup rychloobrátkového …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the buying possibilities and consumer buying behaviour in the village of Chlumčany, especially in the area of food products. The paper starts with basic terms in the area of consumer behaviour, that also includes the Czech consumer behaviour trends, and with basic terms in the area of retail the place for buying FMCG (fast moving consumer goods). The thesis follows …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DYRCZYKOVÁ, Kateřina. Obchodní vybavenost a nákupní chování obyvatel Chlumčan. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování spotřebitelů v oblasti módy
Natálie Šemberová -
Nákupní chování spotřebitele na venkově
Lucie VODIČKOVÁ -
Nákupní chování zákazníků českého venkova
Michal KŮST -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
Denisa BROŽKOVÁ -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová