Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka – Bc. Eliška Krčálová
Bc. Eliška Krčálová
Diplomová práce
Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka
Drama Techniques in Teaching and Learning English
Abstract:
This master thesis is concerned with the use of drama techniques in ELT of young learners. The first chapter of the theoretical part depicts lifelong learning with a special focus on non-formal education. The second chapter defines young learners, their second language acquisition, and describes communicative competence and language skills related to the target group of learners. The third chapter …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá použitím dramatických technik ve výuce anglického jazyka žáků mladšího školního věku. První kapitola teoretické části popisuje zasazení kontextu práce do širšího pojetí z hlediska celoživotního učení s důrazem na neformální výuku. Druhá kapitola se zabývá definicí žáku mladšího školního věku, pojednává o jejich osvojování cizího jazyka, navrhuje možnosti, jak přistupovat …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krčálová, Eliška. Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka. Pardubice, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové aktivity pro nácvik chování žáků mladšího školního věku v mimořádných situacích způsobených říší hub, rostlin a živočichů
Helena Macholánová -
Četba v mladším školním věku jako základ komunikační kompetence pedagogů na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji
Lenka LAPKOVÁ