Barbora Jungová

Bakalářská práce

Budování povědomí o značce Smart Module v prostředí sociálních médií

Building Brand Awareness on Social Media
Anotace:
Teoretická část se věnuje brandu v prostředí sociálních sítí, a tématu brand awareness. Popisuje aktuální situaci v rámci sociálních médií včetně počtu uživatelů a typy jednotlivých obsahů. V praktické části je využita metoda kvalitativního rozhovoru s osobami z prostředí brand managementu, marketingu a z oblasti cílové skupiny značky, zhotovení strategie pro sociální média, cílící na zvýšení povědomí …více
Abstract:
The theoretical part deals with the brand in the online environment of social networks and the brand awareness. Describes the current situation in social media, including the number of users and types of individual content. The practical part uses the method of qualitative interview with people from the environment of brand management, marketing and the target group of the brand, developing a social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON