Bc. Jaroslav Bureš

Diplomová práce

The Usage of Paronomasia in the Language of the Media

The Usage of Paronomasia in the Language of the Media
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to provide quantitative and qualitative analysis of puns in a selected corpus of advertising and newspaper headline discourse, providing description of common and differentiating traits in lexical and semantic representation. The thesis is divided into three chapters. The first and second chapter provide theoretical framework of the target figure of speech, paronomasia …více
Abstract:
Tématem této diplomové práce je kvantitativní a kvalitativní analýza paronomázie ve vybraném korpusu reklamy a novinových titulků, s cílem poskytnout společné a odlišné znaky v lexikální a sémantické rovině. Práce je rozdělena do třech kapitol. První a druhá kapitola poskytují teoretický podklad pro zkoumanou figuru, paronomázii, a diskurzy, reklamy a novinových titulků, s podpůrnou teorií, jako jsou …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Petra Huschová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bureš, Jaroslav. The Usage of Paronomasia in the Language of the Media. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka / Učitelství anglického jazyka