Bc. Josef ZELINKA

Diplomová práce

Liberální vs. konzervativní proud myšlení v katolické církvi a jejich vztah k pedagogice

Liberal vs. current conservative thinking in the Catholic Church and its relationship to pedagogy
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je porovnání liberálních a konzervativních názorů v katolické církvi. Nejprve je proveden krátký historický exkurz o vývoji názorů uvnitř církve. Pak jsou zkoumány názorové rozdíly na různá společenská témata, jako je homosexualita, antikoncepce, eutanazie, interrupce nebo některé sociální problémy. Zároveň je také věnována pozornost představitelům jednotlivých názorů …více
Abstract:
The main topic of this thesis is the comparison of liberal and conservative views of the Catholic Church.First there is made a short historical essay about the development of opi-nions within the Church. Then there is examined the difference of opinion of various social issues such as homosexuality,contraception, euthanasia, abortion or some social problems. Together with it attention is also given …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Antonín Dolák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZELINKA, Josef. Liberální vs. konzervativní proud myšlení v katolické církvi a jejich vztah k pedagogice. Brno, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika