Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023 – Eva Šínová
Eva Šínová
Bakalářská práce
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Political Marketing and Its Decisive Role in the Presidential Elections 2023
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv politického marketingu na prezidentské volby v roce 2023. Hlavním předmětem studie je analýza kampaně kandidátky Danuše Nerudové. Tato bakalářská práce pomocí metod kvantitativního výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření, identifikuje klíčové faktory, které ovlivnily volební výsledky a porovnává čerpání financí z transparentních bankovních účtů paní Nerudové a …víceAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on the influence of political marketing on the presidential elections in 2023. The main subject of the study is the analysis of the campaign of candidate Danuse Nerudova. This bachelor’s thesis uses quantitative research methods, specifically a questionnaire survey, to identify key factors that influenced the election results and compares the use of finance from transparent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Between Spin and Post-Truth in Politics: The Development of Political Communication and Media Strategy
Zuzana Veselá -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Komunikace francouzské Národní Fronty od voleb v roce 2012
Tereza Žižková -
Analýza populistické komunikace SPD na sociálních sítích ve volbách do poslanecké sněmovny v roce 2021
Jan HRACHOVINA -
Politická komunikace a mediální obraz tradičních a tzv. anti-establishmentových stran v kontextu voleb do PS ČR 2017
Anna Fuksová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol