Bc. Jan NOVÝ

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt

Proposal for communication campaign for the chosen product
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační kampaně pro produkt Coca-Cola pomeranč-vanilka. V práci je nejprve zpracována teoretická část, která se zabývá pojmy jako marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, komunikační kampaň, spotřebitel a jeho chování a marketingový výzkum. Empirická část obsahuje spotřebitelský průzkum a jeho vyhodnocení …více
Abstract:
The Master´s thesis is focused on a proposal for communication campaign for the product Coca-Cola orange-vanilla. The first part of the thesis is theorethical and it is aimed at concepts like marketing communication, integrated marketing communication, communication mix and its instruments, communication campaign, consumer and his behavior and marketing resaerch. The empirical part includes consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVÝ, Jan. Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management