Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt – Bc. Jan NOVÝ
Bc. Jan NOVÝ
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Proposal for communication campaign for the chosen product
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační kampaně pro produkt Coca-Cola pomeranč-vanilka. V práci je nejprve zpracována teoretická část, která se zabývá pojmy jako marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, komunikační kampaň, spotřebitel a jeho chování a marketingový výzkum. Empirická část obsahuje spotřebitelský průzkum a jeho vyhodnocení …víceAbstract:
The Master´s thesis is focused on a proposal for communication campaign for the product Coca-Cola orange-vanilla. The first part of the thesis is theorethical and it is aimed at concepts like marketing communication, integrated marketing communication, communication mix and its instruments, communication campaign, consumer and his behavior and marketing resaerch. The empirical part includes consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÝ, Jan. Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
Tereza Rybářová -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Aneta MATĚJKOVÁ -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Pavel HOSTAČNÝ -
Relaunch značky Frisco s důrazem na komunikační strategii.
Milena Uhrová -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Marketing Strategy of Coca-Cola
Nadezhda Kolesnik -
Vliv sociálních sítí na marketingové strategie společnosti Coca Cola v kategorii FMCG
Tuan Nguyen Minh -
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
Renata Mahdalová