Rebranding vybrané společnosti – Bc. Hana Vaňourková
Bc. Hana Vaňourková
Diplomová práce
Rebranding vybrané společnosti
Rebranding of the Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce bude mít za cíl vypracovat efektivní rebrandingovou strategii pro areál Pahrbek, a to na základě primárního výzkumu, sekundárního průzkumu a doprovodných analýz. Teoretická část bude věnována obecným principům budování značky, základním marketingovým strategiím a aktuálním trendům v oblasti ubytovacích služeb. V praktické části budou použity primární i sekundární metody šetření …víceAbstract:
This masters thesis will aim to develop an effective rebranding strategy for the Pahrbek site, based on primary research, secondary research and accompanying analyses. The theoretical part will be devoted to the general principles of brand building, basic marketing strategies and current trends in the field of accommodation services. In the practical part, primary and secondary research and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaňourková, Hana. Rebranding vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Martin Smilek -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up
Sarah Al Kirbiová -
Návrh marketingové strategie neziskové organizace v oblasti sociálních služeb
Petr Kovařík -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková