Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o. – Jan ŘADA
Jan ŘADA
Diplomová práce
Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o.
The segmentation of customers of Hervis sport and fashion, Ltd.
Anotace:
Práce řešila problematiku firmy Hervis sport a móda, s. r. o. a jejích zákazníků. Cílem práce bylo identifikovat zákaznické segmenty firmy Hervis sport a móda, s. r. o. pomocí shlukové analýzy provedené na základě marketingového šetření a následně navrhnout změny nabídky a marketingové komunikace pro jednotlivé segmenty. Klasifikační metody, mezi něž patří mimo jiné shluková analýza či rozhodovací …víceAbstract:
The work is concerned about the problem of company Hervis sport and fashion, Ltd. and its customers. The goal of the thesis was to identify customer segments of Hervis sport and fashion, Ltd. using cluster analysis based on marketing research and then propose changes of supply and marketing communication for individual segments. Classification methods like cluster analysis or decision trees, have revealed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘADA, Jan. \textit{Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/xu2xw4/.
Jak správně citovat práci
ŘADA, Jan. Segmentace zákazníků firmy Hervis sport a móda, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace bankovní mobilní aplikace
Jan Večeřa -
Analýza marketingové komunikace hypotečních úvěrů a úvěrů na bydlení na českém masmediálním trhu v letech 2010-2015
Daria Gunina -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková