Bc. Peter MITAŠ

Diplomová práce

Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s.

Project of implementation of marketing instruments in the Company Raven, Inc.
Anotace:
Diplomová práca obsahuje stručný prehľad o obsahu marketingu. Zaoberá sa podstatou a charakteristikou služieb, tvorbou poslania, marketingovým mixom a marketingom vzťahov. Predstavuje spoločnosť Raven, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti spoločnosti. Na základe dôkladnej analýzy bol spracovaný projekt, ktorý …více
Abstract:
The thesis contains a brief overview on the subject of marketing. It deals with principles and characteristics of services, creation of function, marketing mix and marketing relations. It introduces the Company of Raven, Inc.; thoroughly describes its contemporary state of marketing mix, identifies strengths and weaknesses as well as the threats and opportunities of the Company. Based on the minute …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6803

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MITAŠ, Peter. Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s. . Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing