VIRGIL ABLOH: MULTIDISCIPLINÁRNÍ UMĚLEC A BLUEPRINT NOVÉ ROLE KREATIVNÍHO VEDENÍ V SOUČASNÉM MÓDNÍM PRŮMYSLU – Bára Zachariášová
Bára Zachariášová
Bakalářská práce
VIRGIL ABLOH: MULTIDISCIPLINÁRNÍ UMĚLEC A BLUEPRINT NOVÉ ROLE KREATIVNÍHO VEDENÍ V SOUČASNÉM MÓDNÍM PRŮMYSLU
VIRGIL ABLOH: MULTIDISCIPLINARY ARTIST AND BLUEPRINT FOR A NEW ROLE OF CREATIVE LEADERSHIP IN THE CONTEMPORARY FASHION INDUSTRY
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na multidisciplinárního umělce Virgila Abloha a jeho vliv na novou definici kreativního vedení v současném módním průmyslu. Cílem práce je poskytnout určitý rámec pro pochopení vyvíjející se role kreativních ředitelů, a to prostřednictvím hlubšího pochopení Ablohova vizionářského vedení a jeho přínosu pro tento průmysl. V teoretické části je snahou přiblížit Ablohův život, kariéru …víceAbstract:
The bachelor thesis explores the multidisciplinary artist Virgil Abloh and his influence on the redefinition of creative leadership in the contemporary fashion industry. The aim is to provide a certain framework for understanding the evolving role of creative directors through a deeper understanding of Abloh’s visionary leadership and his contribution to the industry. The theoretical section seeks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
- Oponent: Kamila Matysová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZACHARIÁŠOVÁ, Bára. \textit{VIRGIL ABLOH: MULTIDISCIPLINÁRNÍ UMĚLEC A~BLUEPRINT NOVÉ ROLE KREATIVNÍHO VEDENÍ V~SOUČASNÉM MÓDNÍM PRŮMYSLU}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/xvo1wt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Fashion marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Industry 4.0 for fast fashion companies
Anzhelika Bolatchieva -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman -
Choosing offshore location in the fashion industry
Yelyzaveta Chernyayeva -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses xvo1wt xvo1wt/2
25. 3. 2025