Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele na trhu s nemovitostmi – Bc. Kateřina Hazuchová
Bc. Kateřina Hazuchová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele na trhu s nemovitostmi
Factors influencing consumer purchasing behavior in the real estate market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na komplexní zhodnocení trhu s nemovitostmi na základě provedených aktuálních analýz a identifikace hlavních trendů. Práce podrobně popisuje klíčové faktory, které ovlivňují rezidenční trh a spotřebitelské chování. Sekundární analýzy v diplomové práci se orientují na historické údaje, aktuální data a literární zdroje relevantní pro pochopení současných trendů a vývoje v …víceAbstract:
The diploma thesis aims to provide a comprehensive assessment of the real estate market based on current analyses and identification of the main trends. The thesis examines the key factors that influence the housing market and consumer behaviour. Secondary analyses in the thesis focus on historical data, current data and literature sources relevant for understanding current trends and developments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Antošová, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová