Spontánní a řízené aktivity při vzdělávání v mateřských školách – Anna MICHALKOVÁ
Anna MICHALKOVÁ
Bakalářská práce
Spontánní a řízené aktivity při vzdělávání v mateřských školách
Spontaneous and directed activities in kindergarten education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spontánními a řízenými aktivitami při vzdělávání v mateřských školách. Ať už spontánní, tak i řízené aktivity tvojí základ celého dne v mateřské škole a je důležité, aby měla učitelka mateřské školy dostatečné povědomí o možnostech přípravy těchto aktivit, chování dětí v průběhu aktivit a věděla, jaké úlohy ona sama v aktivitách plní. Teoretická část je zaměřena na objasnění …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with spontaneous and guided activities during education in kindergartens. Spontaneous and guided activities form the basics of the whole day in kindergarten and it is vital for the teacher to be knowledgeable enough about the possibilities of preparing such activities, of pupil's behavior and what kind of role she plays in these activities. The theoretical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHALKOVÁ, Anna. Spontánní a řízené aktivity při vzdělávání v mateřských školách. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová