Ema PŘIKRYLOVÁ

Bakalářská práce

Marketing a propagace divadla

Theatre marketing and promotion
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje teorii kulturního marketingu, jeho problémů a trendů. Ve druhé části analyzuje názory cílové skupiny zvané Generace X, konkrétně jejích zástupců žijících ve Zlíně a jeho okolí, kteří běžně nenavštěvují Městské divadlo Zlín. Zaměřuje se na jejich výroky o Městském divadle Zlín i o divadle obecně. Cílem práce je pomoci Měst-skému divadlu Zlín udělat z těchto lidí své návštěvníky …více
Abstract:
This bachelor thesis includes theory of art marketing, its problems and trends. In second part it analyzes opinions of target group called ?Young Adults?, specifically those of them who live in Zlín or its neighbourhood and don?t usually visit Town Theatre Zlín. It special-izes on their statements about Town Theatre Zlín and theatre in general. Its aim is to help Town Theatre Zlín to turn those people …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor: 18768

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PŘIKRYLOVÁ, Ema. Marketing a propagace divadla. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace