Implementace vlastního 3D objektu do herního engine – Jiří Volf
Jiří Volf
Bakalářská práce
Implementace vlastního 3D objektu do herního engine
Implementation of self-made 3D object into the game engine
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá procesy při tvorbě objektů v 3D virtuálním prostředí, objasněním těchto procesů a jejich omezeností z hlediska softwarového a hardwarového. Tyto používané softwary budou představeny i se základními rozdíly mezi nimi a poměřeny v užití mezi uživateli. Přiblížena je tvorba modelu a následných povrchových úprav modelu pro texturování …víceAbstract:
This bachelor thesis explains the fundamentals and workflow of creation of 3D objects, it touches upon the philosophy of these processes and their restrictions due to the software and hardware limitations. The software used in creation will be introduced and compared in terms of functions and use among the user base. Foremostly the art of making an object will be clarified, including texture mapping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Kánská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva