Význam emocí pro socializaci dítěte předškolního věku – Tamara ČERNOCHOVÁ
Tamara ČERNOCHOVÁ
Bakalářská práce
Význam emocí pro socializaci dítěte předškolního věku
The importance of emotion for the socialization of the child childhood
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem emocí pro socializaci dítěte v mateřské škole a poukazuje na možné způsoby jejich rozvíjení a kultivace. V teoretické části jsou objasněny pojmy emoce, socializace, emoční inteligence v souvislosti s předškolním věkem a upozornění na jejich pozici v předškolním vzdělávání, určenou Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. V praktické části je zpracovaný …víceAbstract:
The thesis deals with the importance of emotions for the socialization of a child in kindergarten and points out possible ways of their development and cultivation. The theoretical part explains the concepts of emotion, socialization, emotional intelligence in the context of pre-school age and their position in pre-school education, defined by the Framework educational program for pre-school education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2013
Zveřejnit od: 12. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Eva Svobodová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNOCHOVÁ, Tamara. Význam emocí pro socializaci dítěte předškolního věku. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.7.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 7. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Soulad individuálního vzdělávacího programu autistického dítěte se školním a Rámcovým vzdělávacím programem
Helena Pálová -
Srovnání vlivu podmínek vzdělávání v mateřských školách s odlišným vzdělávacím programem na sociální dovednosti dětí.
Alena KLUCHOVÁ -
Specifika výuky anglického jazyka na druhém stupni základní školy s výchovně vzdělávacím programem podle Marie Montessori
Lada HÁKOVÁ -
Didaktická hra a využití pomůcek při hodinách českého jazyka v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání 1. stupně
Iveta ZÁMEČNÍKOVÁ -
Projektování obsahu vzdělávání v MŠ se vzdělávacím programem Začít spolu
Pavlína POKORNÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová
Název
Vložil
Vloženo
Práva